titkosszolgálatok átalakítása Szakmaiság és Demokrácia Pártja

A titkosszolgálatok rendszerváltás utáni szerepe és szükséges átalakítása

Egyetlen videóban összefoglalva

Műsor anyaga és forrásai

Titkosszolgálatok a rendszerváltás utáni Magyarországon 2021-ig

Először jöjjön a gyors történeti áttekintés

Az 1980-as évek: a Szovjetunió az 1980-as években még megszállva tartotta Magyarországot, de a Szovjetunió afganisztáni háborúja (1979-1989) a szovjet hadsereg 50%-át lefoglalta. Továbbá, a Szovjetunió beavatkozott Afrikában Angola és Mozambik polgárháborúiba. A Szovjetunió ázsiai, afrikai és dél-amerikai hatalomszerzési próbálkozásai miatt, az 1980-as évekre, már nem tudott Közép-Európára figyelni. Emiatt 1980-as években a hazai politikusok és a titkosszolgálataik gyakorlatilag teljes szabadságot kaptak. Szabadon dönthették el, kiket szerveznek be besúgónak, és kiket fenyegetnek meg az országban.

 

A nyakunkon maradó zsarnokok

A kommunista diktatúra titkosszolgálatosai közül sokan el tudták érni azt, hogy a rendszerváltás után is a titkosszolgálat állományában maradhassanak.

Aki 1980-ban 30 éves volt, az kb 30 év után (előrehozott nyugdíjazással) 2010-ben ment nyugdíjba, aki 1989-ben került be a titkosszolgálatokhoz, az majd csak 2019-ben ment nyugdíjba kb. Ezek az emberek, egy zsarnoki rendszer kiszolgálói voltak, akiknek a 100%-át meneszteni kellett volna 1990-ben, de az akkori MDF-kormány ezt nem tette meg. A zsarnokokat kiszolgáló alakok a saját megalkuvó, elnyomó viselkedésükkel fogadták az 1990 után érkező újoncokat. Ezzel egy végtelenül diktatórikus titkosszolgálati állomány alakult ki, ami 1990 után is, rutinszerűen vette semmibe az emberi jogokat. Továbbá az állomány rutinszerűen elfogadta a politikusok korrupt viselkedését, és ez a norma, meg is maradt a mai napig.

A kommunista diktatúra 40 éve alatt összesen 250,000 fő lett állami besúgó. 1989 után titkosszolgálatok volt besúgói beépültek minden rendszerváltáskori pártba: az MSZP-be, a Fideszbe, az SZDSZ-be, a Kisgazdapártba, a MIÉP-be, a KDNP-be és az MDF-be. Ezzel indult:

 

A mocskos rendszerváltás

1990-től 1994-ig az MDF került hatalomra. Sem ők, sem a rendszerváltás óta egyetlen kormány sem hozta nyilvánosságra az 1980 után keletkezett államtitkokat. Magyarország az utolsó, a volt keleti blokkban, ami még mindig titokként kezeli a rendszerváltás előtti diktatúra iratait. Az utolsó három ország: Ukrajna, Románia és Magyarország volt. De már közel 3 éve csak Magyarország maradt. A magyar állam ezzel minden percében megmutatja, hogy mennyire erős az állami irányításban a volt besúgók hatalma még 2021-ben is. A nyilvánosságra hozatalt az MSZP megtagadta, amikor hatalmon volt, a Fidesz pedig, a mai napig megtagadja.

Az ügynök-múlt olyan, mint a korrupció: a politikai elit egymásról terhelő bizonyítékokat gyűjt, és ezzel zsarolják egymást 31 éve.

 

A rendszerváltás utáni hazai titkosszolgálatok

Nem sok ügyük kapott akkora nyilvánosságot, mint az olajszőkítés esete. Ennek a lényege, hogy a rendszerváltás utáni 4 évben a parlament korrupt többsége, az SZDSZ és az MDF olyan jogszabályokat fogadott el, amik lehetővé tették az olajjal trükkösködést a magyar állam kárára. Nagyjából 1000 milliárd Ft kárt okoztak. Az olajszőkítés a következménye, hogy az addig templomegere szegény szervezetbűnözés milliárdos összegekhez jutott, amiből felvásárolták az akkori szórakozóhelyeket, amiket drogelosztó helyekké tettek. A rendszerváltás utáni gyilkosságok jelentős része az itt felemelkedett csoportokhoz kötődik. A titkosszolgálatok számos tagja személyesen is részt vett az olajszőkítésben, mint cselekvő, továbbá a politikusok utasították a titkosszolgálatokat, hogy az ügyben mindent nyilvánítsanak államtitokká. A titkosszolgálatok ahelyett, hogy sorra letartóztatták volna a kormány és a parlament tagjait, ehelyett, végrehajtották az utasításokat.

KÉPKÉNT: Alkotmányvédelmi hivatalnak elnevezett titkosszolgálat épülete:

https://www.google.com/maps/place/Budapest,+Feh%C3%A9rv%C3%A1ri+%C3%BAt+70,+1117/@47.4668031,19.0439476,3a,75y,36.75h,80.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRvoBMOyJE3tujZH0PTKT2g!2e0!7i16384!8i8192!4m5!3m4!1s0x4741dda4cc24561b:0xbc18ffcde9f412e9!8m2!3d47.4666837!4d19.0440964

A titkosszolgálatok az olajügyek után is ugyanilyen szerepet töltenek be, a mai napig: vagy aktívan részt vesznek az aktuálisan hatalmon lévő politikusok bűncselekményeiben vagy csak csendben végignézik. Az aktív cselekvés: az államtitokká nyilvánítás, vagy információk átadása a politikusoknak az eredményesebb lopáshoz vagy egyéb lépések. Mindezt a magyar társadalom adóiból fenntartott csoportként. Minden pillanatban az lenne a kötelességük, hogy a magyar társadalom érdekeit figyeljék, ehelyett a magyar társadalom érdekeivel szemben cselekednek. A magyaroknak nem az az érdeke, hogy korrupt alakok üljenek a vezetőségben, hanem az, hogy tiszta legyen a közélet.

KÉPKÉNT: információs hivatal nevű titkosszolgálat forrásai: http://www.mkih.hu/a-hirszerzes-forrasai.html

 

Titkosszolgálatok hivatali kötelességei

Két típusú titkosszolgálat van Magyarországon az egyik a katonai titkosszolgálat, a másik a polgári titkosszolgálat. A katonai, a hadsereg külföldi békefenntartó ügyeihez, a NATO információcseréjéhez kötődik főleg. A polgári titkosszolgálatok jogköre viszont 99%-ban megegyezik a Rendőrség jogkörével. Az egyetlen érdemi különbség, hogy a titkosszolgálatok létrehozhatnak olyan ál-szervezetet, ami a bűnözőket félrevezetheti. Ennyi ez az összes különbség, a Rendőrség és a polgári titkosszolgálati szervek jogkörei között. Ebből számtalan hatásköri vita van, sok esetben a titkosszolgálatok mindent államtitokká minősítenek, emiatt a Rendőrség nem jut hozzá számos információhoz, és persze előfordulnak a párhuzamos nyomozások, amivel csak pazarolják a pénzt. Ez felveti a kérdést, hogy egyáltalán minek kell polgári titkosszolgálat? Ha egy átlagos állampolgár szemszögével nézzük, akkor teljesen fölöslegesek, sőt a Rendőrség gyakori akadályozása miatt még károsak is. – A Rendőrséggel párhuzamos összesen 4000 fő körüli polgári titkosszolgálatok létezésére az indok a politikai csoportok érdeke: a titkosszolgálatok kis létszámúak (800, 1200 és 2000 fő), tehát sokkal könnyebb hűséges kiskutyákkal feltölteni, mint a 36,000 fős Rendőrséget, ahol előfordulhat olyan ember, akinek vannak önálló gondolatai, esetleg nyomozást indít egyes politikusok ellen. A titkosszolgálatok kis létszáma az ilyen szabad gondolkodókat nagyobb eséllyel leplezi le a szervezetben. A hűséges kiskutyák mindent államtitokká nyilvánítanak és ezzel lezárható számos politikai ügy. Ezért tartatja fent, a politikusi réteg, a lakossággal őket.

KÉPKÉNT: Információs hivatal költségvetése: http://www.mkih.hu/koltsegvetes.html

 

Személyes védelem

Ahogy a rendszerváltás előtt, úgy a rendszerváltás után is jelentős szerepe volt a titkosszolgálatoknak a vezető politikusok személyes védelmében. Tehát sokan közülük, testközelből nézték végig az összes bűncselekményt, amit a politikusok elkövettek. Volt, akinek eljárt a szája és már 2010-ben, az Orbán-kormány második hatalomra jutása után kikotyogta, az egyik titkosszolgálatos, hogy Orbán Bécs mellé jár idegklinikára, mert valószínűleg beszámíthatatlan. Szájer József esetében, aki az Fidesz Európai Uniós főképviselője volt, a szolgálatok dolga lett volna megvédeni, ezt kivételesen nem tették meg, meg is lett a következménye: Szájer lebukott, hogy a keresztény erkölcsökről blablázó Fidesz alapítótagjaként melegpartikra járt, drogozott és mindezt nyilvánvalóan a Fidesz többi vezetőjének tudomásával tette, mert hogy ott, semmi nem marad titokban.

De a titkosszolgálatok rendszerint ennél jóval nagyobb hűséggel védik a bűncselekményeket elkövető politikai elitet. Ahelyett, hogy eljárásokat folytatnának a hatalmon lévő, enyveskezű politikusokkal szemben. Helyette civil ruhás testőrként és hírszerzőként védik őket.

Amit a hatalmon lévő politikusok tudnak, azt ők is tudják.

Mivel kicsivel több jogi hatalma van a titkosszolgálatoknak, mint a Rendőrségnek és a titkosszolgálatok napi szinten közelebb is állnak a politikusokhoz, mint a Rendőrség, ezért elmondható, hogy a félresiklott a rendszerváltás miatt, a parlament és kormány párosa után a titkosszolgálatoknak van a legnagyobb felelőssége.

KÉPKÉNT: katonai titkosszolgálat honlapja: https://www.knbsz.gov.hu/hu/index.html

 

A katonai titkosszolgálatokról külön

Ezek nagyon pici létszámú szervezetek, amik rendszerint nem sok vizet zavarnak. Ezért nem sok ügyük van, de ott is csak a hatalommal való visszaélés és egyéb jogsértések jönnek elő. A rendszerváltás előtt nagyon értékes fegyvereket is tároltak Magyarországon: magas minőségű tankokat, légelhárító berendezéseket és egyebeket. Ezeket a fegyvereket a politikusok, az akkori katonai vezetők és nemzetközi fegyverkereskedők közösen ellopták és pénzzé tették a rendszerváltás után. Ezt kellett volna megakadályoznia a katonai titkosszolgálatoknak, de erre nem voltak hajlandóak. A másik ügy, egy tipikus szervezeti presztízs ügy: amikor a romák ellen 2008-2009-ben sorozatgyilkosságot követett el néhány fő, az egyik elkövető a katonai titkosszolgálatnak dolgozott. Ezt az információt a katonai titkosszolgálat eltitkolta a Rendőrök elől, ezzel segítették a további gyilkosságok elkövetését. Továbbá a polgári titkosszolgálatok is leállították a gyilkosok megfigyelését a gyilkosságok idejére. Ez rámutat, hogy a hűséges kiskutyák szűk köre ugyanúgy viselkedik éles helyzetben: a katonai és a polgári nemzetbiztonsági szolgálatok ugyanazon a színvonalon vannak.

Most, hogy bemutatásra kerültek a szervezetek, jöjjenek a rendszerváltás utáni átfogó, nagy ügyek:

 

A privatizáció

Tehát az állami vagyon eladásának ügye. A rendszerváltás után a magyar állam legalább 50,000 milliárd Ft értékű állami vagyont adott el. A politikusi réteg döntött az eladásokról. A titkosszolgálatok feladata a törvények betartatása lett volna a politikusokkal. De nem tartatták be a törvényeket. A privatizáció totális politikusi rablásba fulladt. – Pedig bármilyen hihetetlen, nem nehéz megállítani a lopkodás folyamatát. Ha csak egy kormánytagot is letartóztatnak, a többi azonnal átgondolja, hogy mit is lehet tenni és mit nem. Ha a parlamenti képviselők közül csak egynek figyelmen kívül hagyják a mentelmi jogát és letartóztatják, az összes átgondolja, hogy milyen korrupt jogszabályokat lehet alkotni.

A privatizáció keretében folytatott rablás 1990-től lényegében 2004-ig tartott. Ezzel zárult le másfél évtizednyi rablás, állami tulajdon messze áron aluli eladása haveroknak. Ezzel eladtak minden könnyen mozdítható állami vagyontárgyat. Új lopási lehetőség kellett. Meg is lett:

 

Az EU-s pénzek

Nemzeti Biztonsági Szakszolgálatnak elnevezett titkosszolgálat honlapja, a szervezet bevételei:

https://nbsz.gov.hu/gazdalkodas/palyazatok

Amikor 2004-ben lezárult az állami vagyon eladásának a korszaka, eljött a fellélegzés pillanata, hiszen ezzel a korrupciót leginkább elősegító tényező (az állami vagyon eladása) véget ért. Magyarországon a korrupciós helyzet jelentősen javulhatott volna. De jött, egy olyan probléma, amit a magyar lakosság nem láthatott előre. Az Európai Unióban 2004 előtt az volt a helyzet, hogy először a nyugat-európaiak létrehozták az Európai Unió elődjét, utána felvették a náluk lényegesen fejletlenebb dél-európai országokat: Spanyolországot, Portugáliát és Görögországot. Ezeknek az országoknak tengernyi fejlesztési pénzt adtak, de a pénzt a déliek ellopták, amit nem tudtak ellopni, azt a vezetőségük elpazarolta. Az Európai Unió nem vigyázott a rábízott közpénzre. – Közép-Európa politikusai, tehát a volt besúgók, az addig végsőkig korrumpálódott politikai csoportok azonnal csatlakozni akartak az Európai Unióhoz. Magyarország 2004-ben csatlakozott is. Az Európai Unió nem okozott csalódást Közép-Európa politikusainak: tengernyi pénzt szórtak el a nyugatiak Közép-Európában, mindez lopási és pazarlási hullámokat generált a volt besúgók, a korrumpálódott parlamenti képviselők, a bűnbandává lett kormányok és enyveskezű vállalkozó-haverjaik körében.

Elkövetett bűncselekmények: Hatalommal való visszaélés, hűtlen kezelés, nagy értékű csalás, mindez bűnszervezetben elkövetve, előre megtervezetten. – A titkosszolgálatok a szokásos hivatali feladatukat nem végezték el: a parlamenti képviselők letartóztatását, a kormánytagokkal szembeni letartóztatásokat és a hatalmon lévők, vállalkozó haverjainak letartóztatását. Ehelyett inkább a titkosszolgálatok több száz fős fegyveres testülete csendben végignézte ezt a rablóhadjáratot is, és ahol csak kellett, segítették és a mai napig segítik is a politikusokat, hogy belső információkhoz jussanak az EU-ról. A belső információkból tudják, hogy melyik nyugati megkenhető és így még eredményesebben lopnak a magyar társadalomnak járó pénzből. Erre a feladatra Orbánék külön titkosszolgálatot hoztak létre (Gyurcsányék, anno, az addig meglévő állományt használták).

Ez a bűncselekmény a mai napig tart. Jöjjön két friss átfogó helyzet, az első a:

 

Pegasus-ügy

Izrael kifejlesztett egy kémprogramot, amivel a mobiltelefon kameráját és mikrofonját is be lehet kapcsolni a megfigyelni kívánt célszemélynél és minden írásos és telefonos beszélgetésébe beleláthatnak. Izrael ezt eladta diktatúráknak, és olyan demokratikus vezetőknek, akik igyekeznek lerombolni a demokráciát a saját országukban. Magyarország természetesen meg is vette a kémszoftvert 2018-ban. 300 embert figyeltek meg vele. A megmaradt néhány független újságírót, pár valódi ellenzéki politikust, kritikus gondolkodású hazai milliárdosokat és a Fidesz megfigyeltette a saját belső köreit is, pl.: az egyik volt fideszes minisztert. A leleplezés külföldről jött, a magyar titkosszolgálatok megint nem léptek fel a kormányzat újabb hatalommal való visszaéléses bűncselekménye ellen. Sőt, megint a titkosszolgálatok hajtották végre a kormány számára ezt a bűncselekményt is. A probléma ugyan az: hűséges kiskutyákat lehet toborozni, szervezetbe tömöríteni, de félő, hogy előbb-utóbb valaki mégsem viselkedik szociopataként és megszólal a lelkiismerete. Ezért a titkosszolgálatok létszáma korlátozott, de emiatt a megfigyeltek létszáma is korlátozott. Van még egy másik hasonló kémprogramja a hazai titkosszolgálatoknak, úgyhogy a megfigyeltek köre lehet akár 1,000 fő feletti is, de nem lehet lényegesen több, mert a megfigyelt beszélgetéseket valakinek végig is kell olvasni/hallgatni/elemezni/jelenteni és ez nem kis meló. És nagyon kevés igazán megbízható kiskutyájuk van.

Jöjjön a másik nemrég kialakult, átfogó helyzet:

 

Orosz és kínai zsarnokok befolyása Magyarországon

Katonai titkosszolgálat épületei:

https://www.google.com/maps/place/Budapest,+Budakeszi+%C3%BAt+99-101,+1021/@47.5270718,18.9413285,712m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4741dfd5ea763a17:0xf49bb0e55c8b9f97!8m2!3d47.5264604!4d18.9478607

A rendszerváltás előtt hozzászokott a magyar állam közege, hogy, kiszolgáltatja az országot más hatalmaknak. A rendszerváltás után az USA-nak szolgáltatta ki az országot a politikai vezetés. Ez két háborús részvételt is jelentett, az afganisztáni és iraki háborús részvételt. De 2010-ben Orbánék részben váltottak. A semlegességre törekvés helyett két olyan rendszerhez is hozzá-dörgölőztek, amelyek mindenkit elnyomnak, akit csak tudnak: a zsarnoki Oroszország és Kína. Orbán, ezzel a két diktatúrával próbálja magát hatalmon tartatni, az EU-s pénzek mellett. Ez, azt hozta magával, hogy ennek a két zsarnoki országnak jelentősen megnőtt a titkosszolgálati aktivitása Magyarországon, a hazai titkosszolgálatok pedig szokásukhoz híven, a kínaiaknak és az oroszoknak is kiszolgáltatják Magyarországot. Nincs ellenállás.

Orbánék elrendelték, az oroszok általi poligráfos vizsgálatot, a magyar titkosszolgálatokon belül, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy a hűséges kiskutyáik valóban eléggé hűségesek-e.

 

Motiváció

Motiváció a hazai titkosszolgálatok szervezetében 1990 óta: valamiféle félreértelmezett kötelességtudat. A politikusok kiszolgálását tekintik elsődleges kötelességüknek, de nem ez a kötelességük. A társadalom szolgálata a kötelességük. Ez azt jelenti, hogy ha a politikusok a saját rokonaikat ültetik állami pozíciókba, ha a politikusok a barátaiknak osztogatják a közbeszerzéseket, akkor a titkosszolgálatoknak kötelessége eljárást indítani hatalommal való visszaélésért, hűtlen kezelésért, csalásért stb.

Miből jön a megalkuvó viselkedési forma? Egyrészt élvezik, hogy a tűz közelében vannak, hogy nagyon sok információról elsőként értesülnek. Van, aki a rombolást élvezi, márpedig a fogvatartottak/gyanúsítottak bántalmazása egy ilyen szervezetnél gyakoribb, mint a kékruhásoknál, mert még a rendőrségnél is kevésbé elszámoltathatóak. Van, aki a törvények-felettiséget élvezi.

A belső szervezeti dinamika az, hogy: ijesztgetik egymást. Ez a honvédségben, a Vám- és Pénzügyőrségben (NAV egyik fele) és a Rendőrségben is jellemző. Ijesztgetik egymást azzal, hogy a főnökük lehallgathatja őket. Ijesztgetik egymást azzal, hogy más szervezetek lehallgathatják őket. Ijesztgetik egymást azzal, hogy a főnökeik majd mennyire megtorolják, ha ellenvéleményt alakítanak ki. Ijesztgetik egymást a Kormánnyal, hogy annak milyen nagy hatalma van. A belső szervezeti dinamika a rémtörténeteken alapul. Eléggé bugyuta módon el is hiszik egymásnak, hogy semmivel nem szabad a nyilvánosság, a magyar társadalom elé kiállni, mert az majd milyen rettenetes következményekkel jár rájuk nézve. Ezzel milyen félelmetesnek tűnő embereket haragítanak magukra.

Hogy ha a motivációk nem működnek, és nem félnek a főnöküktől, akkor is még ott van, a „joly jocker”, hogy az alkalmazottak: a saját maguknak hazudozást művészi szintre fejlesztik, és ezzel elhitetik magukkal, hogy ennek így kell lennie, hogy mindez belefér.

Az Amerikai Egyesült Államokban a titkosszolgálatok ezerszer szörnyebb dolgokat művelnek, például az afganisztáni és az iraki háborúban is tengernyi gyilkosság kötődött hozzájuk, mégis a magasabb rangú amerikai titkosszolgálati tisztek, és az egyszerű titkosszolgálati elemzők, könyveket írnak a szervezeti működésről, a tapasztalataikról. Nyilván egy-egy nevet nem írnak le, vagy egy-egy esemény pontos helyét nem adják meg, de összességében a társadalom értésül, az adóikból fenntartott szervezetek működéséről. Továbbá szintén az USA-ban, rendszeresen előfordul, hogy egy-egy titkosszolgálatos előáll titkosított dokumentumokkal és a nyilvánosság elé tárja. Ezzel az amerikai lakosság a titkolni kívánt cselekvésekről is értesül. Harmadrészt az amerikai törvényhozás is szorosan nyomon követi a titkosszolgálatok működését, így-aztán az USA államtitkai 5-10 éven belül rendszeresen kiderülnek, nagyon kevés titok marad, ami tartósan titkos. Magyarországon, még az 1980-as évek irataihoz sem férnek hozzá a kutatók, nehogy az 1990-es évek, vagy a 2000-es évek irataihoz.

 

A szervezet teljes belső dinamikája

A félelem mellett, a cinizmus és a relativizált erkölcsök a dinamika másik része. a relativizált erkölcsök lényege, hogy a szervezetbe belépők megtanulják, hogyan kell mindenre cinikusan tekinteni. Egyfajta kívülállóként szemlélni mindent és mindenkit. Ezzel, az együttérzés képességét igyekeznek kiölni a tagjaikból, hogy a politikai vezetőréteg érzéketlen gépként, egy képzett szociopataként használhassa őket. Konkrétan a cél, hogy szociopatává képezzék őket, ha esetleg nem lennének azok. Szájer József védelmének a hiánya esetében látható, hogy ez a módszer súlyosan hézagosan működik. (Egyes tagjaik az államhatalom egyes húzásaival nem tudnak azonosulni – akárhogy hazudnak önmaguknak, félnek a főnökeiktől vagy élvezik a törvénytelenség állapotát.)

A motivációk, a szervezeti normák, a képzés mind egy irányba tart: a politikai vezetőréteg csicskáit kinevelni, akik érdemi önálló gondolatok nélkül, végrehajtanak minden törvénytelen utasítást, falaznak az enyveskezű politikai vezetőrétegnek, védik őket és rettegnek tőlük. Ez minden diktatúrában jól jön. Egy demokráciában sem a szervezet motivációinak, sem a belső dinamikájának nincs semmi keresnivalója.

Egy ellenőrizhető Rendőrség, sok, magasan képzett nyomozóval, sokkal átláthatóbb, hasznosabb és demokratikusabb a demokrácia szemszögéből. Ezért a polgári típusú titkosszolgálatokra semmi szükség nincs.

Amire szükség van, hogy a Rendőrség csak azokat vegye át majd, akik épp terepen vannak és nem helyettesíthetőek azonnal, de őket is maximum 5 évig foglalkoztatni. Az összes többi mehet. A Rendőrség nyomozó állományát pedig a többszörösére kell növelni, ahogy a rendőrség nyomozóinak pénzügyi ismereteit is. Utolsó témánk:

 

Miért muszáj erről beszélni?

Mert ezek az események traumatizálták a társadalmunk széles rétegét. A rendszerváltás káoszában több száz embert gyilkoltak meg. A lopások miatti kár mindenkit érintett. A politikai csoportok felemelkedése mindenkit érintett. Bár viszonylag kevés gyilkossággal járt a rendszerváltás. De, az ellopott pénz, ha egészségügyre ment volna, lényegesen hosszabb élete lehetett volna sokaknak, nem haltak volna meg emberek 40-50 éves korukra, gyógyítható betegségekben. Összességében a leginkább traumatizáló volt, ahogy az addig mindent lefedő államhatalom egyik percről, a másikra eltűnt, a maradványain pedig köztörvényes bűnözők vették át a hatalmat. A köztörvényes bűnözők ott ültek tömegesen a parlamentben és a kormányban.

Ha a titkosszolgálatok 4,000 fegyverese már a rendszerváltáskor meghúzta volna a határvonalat a politikusok számára. Ha már 1990-ben letartóztattak volna néhány kormánytagot, a korrupció miatt, a többiek is elgondolkodtak volna. És az elmúlt 31 év nem telt volna ilyen közéleti megkeseredettségben. Ezt a határvonalat meg kell húzni. Ma.

 

Források:

Besúgók/ügynökügyek

https://hvg.hu/vilag/20091019_besugok_ugynokok_20_evvel_kesobb

https://hvg.hu/itthon/20191119_Huszadik_alkalommal_is_leszavazta_a_Fidesz_az_ugynokaktak_nyilvanossagra_hozasat

https://mult-kor.hu/20121009_negyedmillio_ugynok_lehetett_a_partallamban

 

Olajszőkítés:

https://index.hu/belfold/olajugyek01/

https://index.hu/belfold/olajketto/

https://index.hu/video/2007/09/24/szokites_92_93_vamhalasztott_fizetes_94_97/

https://index.hu/video/2007/09/24/nogradi_jozsef_halala/

https://index.hu/video/2007/09/24/keresztapak_ugynokok_es_mas_mesek/

https://index.hu/belfold/2011/07/08/allamtitkok/

https://index.hu/belfold/2011/07/14/rendorok_vittek_el_az_nbh_volt_vezetojet/

https://index.hu/belfold/2012/07/14/nni/

https://hvg.hu/itthon/20120714_portik_tamas

https://index.hu/belfold/2012/07/15/uu/

https://www.blikk.hu/aktualis/belfold/titkosszolgalati-megrendelesre-vegezhettek-ki-seres-zoltant/2kz2qsz

https://pestisracok.hu/meghalt-a-90-es-evek-alvilaganak-egyik-legismertebb-alakja-drobilich-gabor/

Olajszőkítősök további gyilkosságai:

http://nol.hu/belfold/20120716-olaj__gyilkossag__robbantas-1318717

https://www.origo.hu/itthon/20190417-tobb-tucat-stromant-gyilkolhattak-meg-az-alfoldon-az-olajozassal-foglalkozo-maffiozok.html

https://pestisracok.hu/forendor-halala-az-olajmaffia-fenykoraban-hidegveru-kivegzes-villamoson-rendorgyilkossagok-magyarorszagon/

 

Katonai titkosszolgálatok:

https://index.hu/belfold/2018/11/03/romagyilkossag_tizedik_evfordulo/

http://nol.hu/belfold/romagyilkossagok__a_katonai_titkosszolgalat_a_honvedelmi_tarcat_is_atverte-1406355

https://hu.wikipedia.org/wiki/2008%E2%80%932009-es_romagyilkoss%C3%A1gok

Egy SZDSZ-es hazudozása az ügyben – az ok, próbálta mentegetni az MSZP-ben és az SZDSZ-ben meglévő keményvonalas rasszista politizálást: https://magyarnarancs.hu/belpol/erre-nincs-felmentes-86695

https://pestisracok.hu/romagyilkossagok-decemberben-allhatnak-ujra-birosag-ele-a-katonai-titkosszolgalat-volt-vezetoi/

 

Katonai titkosszolgálatokkal figyelteti a kormány a saját belső köreit is:

https://www.napi.hu/magyar-gazdasag/lehallgatta-hende-csabat-a-katonai-titkosszolgalat.559024.html

 

 

Csak a hatalmi szempont lényeges a belső körök megfigyelésénél, ha más típusú dolgot csinál a belső kör, az lényegtelen a titkosszolgálatoknak:

https://pestibulvar.hu/2020/09/16/a-fidesz-pedofilbotranyaba-bukhatott-bele-a-titkosszolgalat-vezetoje/

 

A Pegasus-ügy:

https://telex.hu/direkt36/2021/07/18/leleplezodott-egy-durva-izraeli-kemfegyver-az-orban-kormany-kritikusait-es-magyar-ujsagirokat-is-celba-vettek-vele

https://hu.euronews.com/2021/07/20/nem-szabad-megijednunk-a-megfigyelestol-ujsagirok-az-euronewsnak

https://hvg.hu/itthon/20210719_Pegasus_ugy_osszefoglalo

https://www.penzcentrum.hu/tech/20210719/a-legfontosabb-tudnivalok-a-megfigyelesi-ugyrol-igy-mukodik-az-izraeli-kemprogram-a-pegasus-1116340

 

Orosz és kínai zsarnokok befolyása Magyarországon:

https://index.hu/belfold/2017/03/21/titkosszolga_orosz_fenyegetes_romagyilkossag_interju/

https://www.vasarnapihirek.hu/fokusz/oroszokkal_edzett_a_rendorgyilkos

Az orosz zsarnok egyik főtanácsadója, akinek a hazai fasiszták támogatását is köszönhetjük:

https://en.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Dugin

Az érzés, amikor a titkosszolgálat volt vezetői Orbánékkal közösen rabolják ki az országot és ebben az oroszok alig győznek részt venni, felbecsülhetetlen. Minden másra ott a közpénz:

https://24.hu/kozelet/2020/03/06/alkotmanyvedelmi-hivatal-hadibiznisz-balajti-laszlo-fotitkosszolga/

 

Diktatórikus engedélyeztetés a politikusokkal:

https://hvg.hu/itthon/20201228_Kevesbe_voltak_aktivak_a_titkosszolgalatok_a_karanten_alatt

 

A zsarnok pénzszórása, hogy mindenkit még jobban kontrollálni lehessen a titkosszolgálatokon belül és kívül:

https://24.hu/belfold/2019/09/19/orban-viktor-alkotmanyvedelmi-hivatal-titkosszolgalat-uj-szekhaz/

 

A nyilvánosság maximuma a zsarnokaink kedvenc szervezetében:

https://infostart.hu/belfold/2018/08/24/a-magyar-katonai-titkosszolgalat-elmult-100-everol-nyilt-kiallitas-fotok

 

Titkosszolgálatok gyors felsorolása:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_nemzetbiztons%C3%A1gi_szolg%C3%A1latai

https://hu.wikipedia.org/wiki/Alkotm%C3%A1nyv%C3%A9delmi_Hivatal

https://hu.wikipedia.org/wiki/Inform%C3%A1ci%C3%B3s_Hivatal

https://hu.wikipedia.org/wiki/Nemzetbiztons%C3%A1gi_Szakszolg%C3%A1lat

https://hu.wikipedia.org/wiki/Katonai_Nemzetbiztons%C3%A1gi_Szolg%C3%A1lat

Megosztom...